Ura družbe.

Delo v dvojicah.

 

Učna tema: Bogastvo in revščina.

Razgovor o prebranem.

V klopi šepet: »Ja, to bi bilo dobro.«

» A poveva učiteljici?«

»Dajva.«

»Gospa učiteljica, mi bi radi izvedli dobrodelno akcijo, kot piše tu v učbeniku: V razredu organizirajte dobrodelno akcijo. Naredite načrt. Odločite se, kaj boste zbirali, komu boste zbrano podarili in koga boste prosili za pomoč pri izvedbi akcije.« (Verdev, H., Žlender, B. 2016. Radovednih pet: Učbenik za družbo v 5. razredu OŠ, Ljubljana Rokus Klett, str. 16)

In tako se je začelo. Po uri dogovarjanja, so me učenci prosili, če se pozanimam, komu bi lahko podarili zbrano, saj se bodo potem lažje odločili, kaj sploh bodo zbirali.

Pogovorila sem se s predsednico MDPM Ajdovščina. Povedala nam je za družino v stiski, ki bi potrebovala hrano in higienske pripomočke. To sem jim povedala in akcija je stekla. Z njo so bili seznanjeni učenci vseh treh petih razredov.

Zbirali smo predvsem hrano. Vsak dan sproti so z navdušenjem opazovali količino izdelkov. Pogovarjali so se o stiskah družine in se vživljali v njihovo vlogo. Zbrali smo štiri zaboje hrane in vrečko higienskih pripomočkov. Vsak je prinesel po svojih zmožnostih.

Vse prispevano smo izročili ravnateljici, ga Ireni Kodele Krašna in socialni pedagoginji na šoli, ga. Kristini Valič, ki sta poskrbeli, da je prišlo v prave roke.

Sočutje do ljudi v stiski, biti pripravljen pomagat pomoči potrebnim, se med seboj spoštovati, sprejemati drugačnost in biti strpni, so vrline, ki so pri mojih petošolcih še kako prisotne.

Hvala tudi staršem, saj brez njihove pomoči akcija ne bi bila tako uspešna.

 

Marjetica Stopar

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)