Skoči na glavno vsebino
Select Page

MPZ gostoval v Franciji

Bonjour!

Med prvomajskimi počitnicami smo z MPZ (mladinski pevski zbor) odšli na gostovanje v Francijo. Naš zbor so spremljali gospod ravnatelj Vladimir Bačič, zborovodkinji Petra Habjanič in Marinka Šuštar ter pianistka Meta Červ. Potovali smo skozi Italijo in Švico do Francije. V Švici smo se ustavili v Montreauxu in Lousanni. Tam smo videli marsikaj zanimivega in umetniškega. Iz Luzane smo se odpravili v Baume les Dames, kjer so nas sprejele družine, pri katerih smo stanovali. Pri njih so nas postregli z večerjo, mi pa smo jim izročili darila.

Naslednji dan smo zgodaj zjutraj odšli v Besançon, kjer smo se spoznali z ostalimi zbori, francoskim in ruskim, kasneje pa so se pridružili še Angleži. Igrali smo se razne igre, naučili pa smo jih tudi Marko skače. Po kosilu, ki ni bilo tipično francosko, smo se odpravili v živalski vrt v Citadelli, trdnjavi nad mestom. Videli smo veliko živali. Sledila je vaja v gotski katedrali Saint Jean in večerja, zatem pa še otvoritveni koncert festivala. Ljudje so bili navdušeni.

V petek smo se z Francozi in Rusinjami odpravili raziskovat Besançon. Videli smo La Maison de Victor Hugo, rojstno hišo pisatelja Hugoja, veliko starih stavb, kipov in znamenitosti mesta. Sledilo je kosilo v univerzitetni menzi. Po tem smo imeli ogled Les Maisons Comtoises ali muzej na prostem, ob 17h smo bili spet v Baume les Dames, kjer smo imeli vajo v nekdanji cerkvi. Sledila je izredno dobra francoska večerja pri družinah. Ob 20h smo imeli samostojni koncert, kjer ne bi mogli biti boljši. Ob 22.30 – spanje.

V soboto smo bili do kosila pri družinah, kjer smo se zabavali. Po kosilu naj bi imeli 2 uri prosto za nakupe, a smo se morali zadovoljiti s 30 minutami. Vaja v katedrali je potekala brez zapletov. Odšli smo na skupno večerjo v prostore nasproti katedrale. Sledil je zaključni koncert festivala, kjer se nam je pridružil tudi svetovno znani deški pevski zbor iz Oxforda. Peli smo tudi skupaj (pesmi: »Hymn to freedom«, »Besancon«, »Dextera Domini« in še cerkvena pesem). Ob 23.30 smo prispeli v Baume les Dames in odšli spat.

Zadnji dan smo se odpeljali v katedralo, kjer smo prisostvovali zelo dolgi in hladni maši. Po maši je sledilo žalostno slovo ter odhod v Švico na ogled Luzerna. Peli smo na trgu in nenadoma so ljudje kar začeli prihajati, pa prej ni bilo nikogar. Na avtobusu smo s celim koncertom čestitali Nejcu in Klari Veroniki za rojstni dan, ki sta ga praznovala kar v treh (!) državah. Nejc je Veroniki tudi zaigral na mini trobento. Po ogledu Švice smo se odpravili na ‘dolgo pot domov’, med katero smo si ogledali veliko filmov. Srečno smo prispeli v Ajdovščino.

Je te vois,
Iza Kranjc, 1. glas, 7. a

{phocagallery view=category|categoryid=279}

Preberite še več o gostovanju.

Stop motion – likovno snovanje III

Pri izbirnem predmetu smo se razdelili v manjše skupine in oživili lutke, igrače, predmete v tehniki stop motion.

Stop motion je tehnika animacije, ki prikazuje nežive predmete v gibanju. Med posameznim premikanjem predmeta, predmet neprestano fotografirate. Ko neprekinjeno predvajate zaporedje slik, fotografij ustvarite iluzijo gibanja.

Vsaka skupina je naredila od 100 do 200 fotografij in jih v programu Windows Movie Maker sestavili v kratke animirane filmčke, ki si jih lahko pogledate na tej povezavi.

Šolsko regijsko lokostrelsko tekmovanje v Kočevju

12. januarja 2014 je v Kočevju potekalo šolsko regijsko tekmovanje za osnovne in srednje šole, ki je zajemalo šole iz južnega dela države. Tekmovanja so se udeležili tudi učenci naše šole in vsi dosegli normo za državno tekmovanje, ki bo čez mesec dni, prav tako v Kočevju.

Državnega tekmovanja se bodo udeležili:

• Metka Obljubek, kategorija 1.-3. razred,
  • Rei Marc, kategorija 4.-6. razred,
  • Kravos Matic, kategorija 4.-6. razred,
  • Medvešček Marko, kategorija 4.-6. razred,
  • Teja Medvešček, kategorija 7.-9. razred in
  • David Kete, kategorija 7.-9. razred.