V petek, 25. novembra 2016, smo se sodelujoči predstave Ledeno kraljestvo z avtobusom odpeljali v deževne Radomlje, da bi si ogledali muzikal Annie. To je bila resnično zanimiva izkušnja, posebej ker smo lahko videli tudi vse priprave in zaodrje. Sama predstava je bila zanimiva, živahna in tudi zelo smešna. Vsi igralci so sicer amaterji, vendar so igrali in peli profesionalno. V predstavi je igral tudi pes Sandy in zdelo se mi je zabavno, da lahko psa naučiš, kdaj naj priteče na oder in odigra svojo vlogo. Predstava je imela srečen in vesel konec, ker je Annie našla topel dom in očeta, ki jo bo imel rad. Mi pa smo se zaspani, a polni lepih vtisov vrnili domov v tople posteljice.
V letošnjem šolskem letu poteka na šoli projekt Spoštujmo se, v okviru katerega izvajamo preventivne dejavnosti na temo medvrstniškega nasilja.
Del projekta je tudi vprašalnik za starše, ki ga najdete pod zavihkom “Starši”. Vljudno vas prosimo, da vprašalnik rešite v celoti, v kolikor ga seveda še niste.
Vprašalnik je zaklenjen z geslom, ki ga dobite pri razredniku vašega otroka.
Četrtošolci smo v okviru 1. naravoslovnega dne obeležili Dan slovenske hrane.
Zaradi lažje organizacije dela je bil ta ND razdeljen na dva dela. V prvem delu, ki je potekal v četrtek, 17. 11. 2016, smo prisluhnili ljubiteljskemu čebelarju in učitelju naše šole, gospodu Petru Čermelju. Predstavil nam je življenje čebel v panju in izven njega, delo čebelarja in pripomočke, ki jih uporablja. Spoznali smo, da čebela daje človeku med, cvetni prah, matični mleček, lasten strup, rastlinske smole – propolis in vosek, da imamo Slovenci avtohtono sorto čebel – kranjsko sivko, ki ima na zadku rjavkasto-sive dlačice, da je čebela izredno marljiva žuželka, ki za en kilogram medu obišče tudi 4 milijone cvetov, da brez čebel ne bi bilo življenja, saj oprašijo kar 80% vseh rastlin (sadja in poljščin) in največ prispevajo k pridelavi hrane. To je samo nekaj utrinkov z izredno zanimivega dne.
Drugi del ND, ki je potekal 18. 11. 2016, smo imeli tradicionalni slovenski zajtrk, ki je bil sestavljen iz bio kruha, bio mleka, domačega masla, bio medu in bio jabolk lokalnih dobaviteljev.
V nadaljevanju smo spregovorili o pomenu in prednostih lokalno pridelanih živil v naši prehrani, o pomenu domače pridelave in predelave, o pomenu zajtrka v okviru prehranjevalnih navad ter kulturnem uživanju hrane, o pravilnem ravnanju z odpadki, ki nastajajo pri vsakodnevnih dejavnostih in racionalnem ravnanju z embalažo ter zavržkih hrane in pomenu gibanja in športnih aktivnosti.
V okviru tega dne smo se pridružili zboru vseh učencev od 1. do 5. razreda in zapeli Slakovo pesem Čebelar.
Preizkusili smo se tudi v peki. Spekli smo medenjake in medene žitne ploščice. Naravoslovni dan smo zaključili s poskušanjem dobrot, ki smo jih učenci skrbno pripravljali ob pomoči razredničark.
V petek, 25. 11. 2016, so predstavniki razredov razmišljali na temo letošnjega otroškega parlamenta “Otroci in načrtovanje prihodnosti”. Po skupinah so izdelali plakate, na katerih so opisali svet, v katerem bi želeli živeti.
V torek, 29. 11. 2016, med 17.00 in 19.00, bo Šolski center Postojna
ponovno na široko odprl vrata bodočim dijakom in njihovim staršem.
V dopoldanskem času med 8.30 in 13.00 ste vabljeni k pouku, v
popoldanskem času pa na predstavitev gimnazije, ekonomske in strojne
šole ter programa tehnik računalništva.
V petek, 18. 11. 2016, smo obeležili Tradicionalni slovenski zajtrk ter se pridružili vseslovenski akciji ter v velikem številu (320 pevcev) zapeli Slakovega Čebelarja. Pri tem sta nam pomagala učiteljica in pevka gospa Tina Vižintin in učenec 8. razreda Teo Gaberšček, ki je zaigral na diatonično harmoniko. Da je bilo vzdušje še bolj veselo, je poskrbel učitelj in čebelar Peter Čermelj.
Vzgoja in izobraževanje srečnega, uspešnega in odgovornega učenca, ki se razvija ob spodbudi učitelja in podpori staršev. Izvajamo javno veljavni izobraževalni program osnovnošolskega izobraževanja ter prilagojeni program devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom.
Vizija naše šole
Smo odlična šola, kjer si vsi prizadevamo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujamo razvoj vrednot kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Gojimo pozitiven odnos do narave in posvečamo pozornost učenju v naravi. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Ni nujno, da je vsak naš učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudimo, da bo vsak postal odličen človek.