Tehnike sproščanja

V trenutkih, ko se nas poloti strah, tesnobnost ali smo preprosto preveč pod vplivom stresa zaradi usklajevanja delovnih, družinskih, šolskih in gospodinjskih obveznosti je priporočljivo, da se poslužujemo različnih tehnik sproščanja. Pri tem je pomembno, da se zavedamo, da se moramo vsako tehniko tudi dobro naučiti ter vaditi, da lahko pripelje do zaželjenega sproščanja.

  1. Progresivna mišična relaksacija:

Tehnika, ki je učinkovita pri spopadanju z dolgotrajnim stresom ter občutkom anksioznosti. S to tehniko zaporedoma krčimo in sproščamo posamezne mišične skupine kar privede do tega, da sprostimo telo in um ter pridobimo ponovno nadzor nad našim telesom. Podroben opis tehnike boste našli tukaj.

  1. Dihanje

Čeprav gre za najbolj osnovno in avtomatično funkcijo, večkrat pozabljamo, kako se lahko prav z usmerjenim dihanjem globoko sprostimo ter umirimo svoj um.

Navodilo za izvajanje boste našli tukaj.

  1. Vodena vizualizacija

Vizualizacija je sprostitvena tehnika, ki s pomočjo domišljije sprosti telo, umiri misli in sprosti napetost v telesu. Vizualizacija je lahko vodena ali pa jo izvajamo sami. Tukaj  lahko najdete vodeno vizualizacijo.

Poleg navedenih tehnik se lahko poslužujemo tudi joge, čuječnosti, meditacije itd.

(Skupno 58 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost