V okviru projekta Erasmus+ so strokovne delavke, v okviru senčenja na delovnem mestu, obiskale partnerske šole na Hrvaškem, Švedskem in Španiji, kjer so spoznale primere dobrih praks s področja razvijanja osebnostnih kompetenc in vključevanja učencev s priseljenskim ozadjem. Ob vrnitvi so z veseljem pripravile predstavitev za kolektiv, kjer so delile ključne ugotovitve.
Vseh pet strokovnih delavk je na kratko predstavilo izobraževalne sisteme v gostujočih državah in povzelo glavne razlike med njihovimi in našim izobraževalnim sistemom.
Nadalje so predstavile načine vključevanja učencev s priseljenskim ozadjem v šolski sistem. Predvsem Švedska in Malta slovita po medkulturnosti, saj polovica njihovih učencev prihaja iz drugih jezikovnih okolij. Predstavljen je bil primer podpore učencem s posebnimi potrebami in učencem s priseljenskim ozadjem s pomočjo piktogramov za lažjo komunikacijo. Kolektiv se je seznanil tudi z metodo Storyline, ki spodbuja projektno učenje in temelji na razvoju zgodbe. Učenci preko ustvarjalnega raziskovanja rešujejo probleme, razvijajo kritično mišljenje in sodelovanje, kar jim omogoča povezovanje znanja z resničnim življenjem.
S predstavitvijo so strokovne delavke spodbudile kolektiv k razmisleku o možnostih prenosa nekaterih idej v naše okolje. Diseminacija je tako prispevala k širjenju znanja, medsebojnemu učenju in načrtovanju nadaljnjih korakov za izboljšanje pedagoškega dela tudi na naši šoli.