Tudi danes smo se dobro nasmučali. Po povratku v dom, smo se malo igrali, nato pa obiskali Eko brunarico in spoznali obnovljive vire energije. Izdelali smo si avtomobilčke in se preizkusili z njimi. Po večerji je bil kviz z zelo smešnimi vprašanji.
Minil je drugi dan našega zimovanja v Cerknem. Kljub megli na smučišču
smo tudi danes osvojili kar nekaj novih smučarskih veščin. Poizkusili
smo se tudi v smučanju na starih smučeh. Obiskali smo muzej in
spoznali cerkljanske laufarje. Praznovali smo Nejin rojstni dan. Dan
smo zaključili z družabnimi igrami.
Tudi v letošnjem šolskem letu so učenke 5. b razreda obiskovale krožek, ki ga v sklopu Centra medgeneracijskega učenja organizira Ljudska univerza Ajdovščina. Vsak torek smo se v prostorih Ljudske univerze srečevali s člani Društva upokojencev Ajdovščina ter člani Dnevnega centra ŠENT Ajdovščina. Skupaj smo pripravili dramsko igro Pujsa imamo za soseda, s katero smo želeli uresničiti tudi nekatere cilje letošnjega šolskega projekta »Spoštujmo se«. V petek, 17. 2. 2017, smo igro premierno zaigrali za otroke iz bližnjega vrtca. Malčki so bili navdušeni, naš »Mali Holivud«, kot smo se v šali sami poimenovali, pa je dobil nov zagon za nadaljnje delo. Ponovitve igre so namreč že zapisane na naših koledarjih.
Učenci OŠ PP NIS so uspešno sodelovali v natečaju Planica in otroci.
Izdelali so navijaški transparent na temo “z vlakom v Planico”.
Z njim so se uvrstili med 15 slovenskih šol, ki so za nagrado dobile prevoz, karte in malico za 50 oseb na”Otroški dan”, ki bo v Planici potekal v četrtek, 23. marca 2017.
Oblikovalcem transparenta čestitamo in se zahvaljujemo za izjemno nagrado!
Učenci 8. in 9. razreda OPP NIS so se tokrat prav posebej izkazali. Ker so se pritoževali nad branjem dramskega dela, sem jim dala izziv, da napišejo dramsko igro, ki jim bo všeč in jo bodo lahko tudi sami zaigrali. Izziv so sprejeli in ga tudi odlično izpeljali. Napisali so komedijo: »Micka in Cilka – bingo«. Ugotovili so, da je potrebno vložiti kar veliko dela, učenja, ponovitev. Poleg tega so morali pobrskati po omarah in poiskati ustrezna oblačila in pripomočke. Skupaj pa smo naredili sceno in glasbeno kuliso.
Fantje 8. in 9. razreda so se odlično znašli v novih vlogah – občinstvo so s svojo igro navdušili! Močan aplavz ter vriski so bili zgovorni pokazatelj, da so se otroci, kot tudi učitelji, zabavali. Dosegli smo svoj cilj, sedaj pa že razmišljamo o novih podvigih.
V torek, 7. 2. 2017, smo imeli učenci 5. a in 5. b razreda kulturni dan. Pogovarjali smo se o našem velikem umetniku Francetu Prešernu, ogledali smo si letošnje Prešernove nagrajence in reševali »Prešernov« kviz. Obiskala sta nas Povodni mož in Urška. Obisk je bil kratek, saj se jima je mudilo proti Donavi. Na ta dan smo delili kulturo pred Dvorano prve slovenske vlade. Recitirali smo pesmi Andreja Rozmana – Roze, igrali na instrumente, plesali in zapeli nekaj pesmi. Prisluhnili so nam starši, stari starši, sosedje in mimoidoči.
Kulturni praznik so učenci nižjih razredov obeležili tudi s predstavo Lena Lena, ki so jo za javnost zaigrali 9. februarja 2017 v Dvorani prve slovenske vlade.
Čestitke za prisrčen nastop si zaslužijo Manca Blatnik, Nika Černigoj, Milica Ivanović, Ula Kalin, Hana Plešnar, Nika Plešnar, Jasna Podešva, Nika Renar in Selin Šabani.
Vsem gledalcem se zahvaljujemo za podporo in velikodušnost ob oddaji prostovoljnih prispevkov, ki so namenjeni šolskemu skladu.
V torek, 7. 2. 2017, dan pred slovenskim kulturnim praznikom, smo tretješolci s pesmijo in slovensko besedo polepšali dan mimoidočim občanom na Cankarjevem trgu. Ta mnogokrat sameva, to dopoldne pa je bil živahen in prazničen. Hvala vsem obiskovalcem, ki so nam prisluhnili in skupaj z nami zapeli Prešernovo Zdravljico.
Z učenci OPP NIS smo kulturni dan obeležili na dva načina – najprej smo gostili bodoče prvošolčke. Učenci so zanje odigrali predstavo »Državni simboli se kregajo«, nato smo se pogovorili o pomenu zastave, grba, himne ter naredili vsak svojo zastavico. Vrtčevski otroci so bili nad našimi razredi navdušeni – všeč so jim bili barviti razredi, naši didaktični pripomočki in didaktične igrače, uživali so ob igranju na inštrumente. Nazadnje smo zapeli ob spremljavi kitare še nekaj zimskih in prijateljskih pesmic in si obljubili, da drug drugega še kdaj obiščemo.
Vzgoja in izobraževanje srečnega, uspešnega in odgovornega učenca, ki se razvija ob spodbudi učitelja in podpori staršev. Izvajamo javno veljavni izobraževalni program osnovnošolskega izobraževanja ter prilagojeni program devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom.
Vizija naše šole
Smo odlična šola, kjer si vsi prizadevamo za kakovosten pouk, da bo znanje učencev poglobljeno, trajno in uporabno. Spodbujamo razvoj vrednot kot so spoštovanje, sodelovanje, samostojnost, odgovornost, znanje in kritično mišljenje ter ustvarjalnost. Gojimo pozitiven odnos do narave in posvečamo pozornost učenju v naravi. Med učenci, delavci šole in starši vladajo enakovredni in spoštljivi odnosi. Ni nujno, da je vsak naš učenec odličnjak, vsi skupaj pa se trudimo, da bo vsak postal odličen človek.