Skoči na glavno vsebino
Select Page

Učencem se snov najbolj približa s preizkušanjem, zato radi pri naravoslovju izvajamo poskuse, gledamo pod lupo, posebna izkušnja pa je tudi delo z mikroskopom. Prav neverjetno se zdi, kako lahko zgledajo rastlinske in različne živalske celice. Doživetje pa je z očmi slediti paramecijem, ki tekajo levo in desno 😉

Kako je pa z atomi? Lahko v šoli z mikroskopom opazujemo zgradbo snovi v njihovih najmanjših delcih – atomih? Žal ne. Zato smo si pri tem pomagali s sličicami z interneta. Pri tem smo tudi ugotovili, da imajo snovi v trdnem agregatnem stanju delce enakomerno porazporejene. Različna agregatna stanja smo potem pokazali tudi z igro, kjer smo bili sami “delci snovi”, ki ustvarjajo različna agregatna stanja. Z igro smo snov utrdili, predvsem pa popestrili.

Učenke 9. in 10. r OPP NIS in učiteljica Damjana Urh

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost