Select Page

Dragi učenci in učenke, spoštovani starši!

Od ponedeljka, 18. 5. 2020, dalje bo pouk za učence 1., 2. in 3. razreda spet potekal v prostorih šole. O organizaciji pouka ste bili starši obveščeni že na roditeljskih sestankih, ki so v teh dneh potekali na daljavo preko video povezav.

Bistvene spremembe so:
– pouk bo potekal v manjših skupinah in sicer bo v vsaki skupini največ 15 učencev,
– skupine otrok se tudi v podaljšanem bivanju ne bodo spreminjale z izjemo združevanja skupin po 15. uri,
– vsak učenec bo v skupini imel svoj prostor, ki ga med poukom ne bo zapuščal,
– učenci svojih stvari po pouku ne bodo odnašali domov in tudi domačih nalog ne bodo imeli,
– učilnice ne bodo smeli zapustiti brez nadzora učitelja niti med odmorom,
– ves čas bodo morali vzdrževati medsebojno razdaljo z ostalimi učenci, ki znaša vsaj 1,5 metra.
Vsa ta navodila bodo učencem povedali učitelji v ponedeljek, bo pa učencem to lažje sprejeti, če jim jih boste razložili tudi vi.

Učenci bodo v šolo vstopali posamezno in pri tem bodo upoštevali varnostno razdaljo (talne označbe).

Takoj ob vstopu v šolo si bodo razkužili roke in odšli v svojo skupino.

Starši ne boste smeli vstopati v šolsko stavbo, zato se boste od otrok poslovili že ob dvoriščni ograji.

JUTRANJE VARSTVO
Organizirano bo le za učence 1. razreda. Urnik jutranjega varstva ostaja nespremenjen. Učence bo ob vhodu v šolo sprejela dežurna oseba, ki bo otroka usmerila v njegovo učilnico.

ODHOD OTROK DOMOV
Ker starši ne boste smeli vstopati v šolsko stavbo, bo ob vhodu dežurni učitelj, ki bo odhajal po otroke v razred, če bo to potrebno. Lepo vas prosimo, da upoštevajte ure odhoda otrok iz šole, ki ste jih napisali v vprašalniku. S tem boste pomagali vašemu otroku ohranjati občutek varnosti, nam pa boste olajšali upoštevanje varnostnih ukrepov ob odhodu otrok domov. Za tiste otroke, ki bodo šli sami domov, morate starši dovoljenje za odhod podati pisno (v beležko).

IZJAVA O ZDRAVJU OTROKA
V ponedeljek morajo imeti VSI učenci PODPISANO IZJAVO STARŠEV, da so zdravi. Izpolnjeno in podpisano Izjavo lahko prinese v ponedeljek otrok s sabo v šolo in jo pred vhodom v šolo pokaže dežurni učiteljici. Lahko pa jo pošljete starši oz. skrbniki vsaj en dan pred začetkom pouka po elektronski pošti pomočnici ravnateljice Kristini Valič na elektronski naslov kristina.valic@os-ajdovscina.si. V kolikor izjave ne želite podpisati oz. podpisane izjave niste niti poslali po e-pošti niti je ne bo prinesel otrok v šolo, se bo o tem zabeležil uradni zaznamek.

Podrobnejša pravila, ki veljajo v času ukrepov zajezitve COVID-19, si lahko preberete v Dodatek hišnega reda.

Upam, da bo za vašega otroka povratek v šolo prijetno doživetje, kljub vsem omejitvam, ki jih bomo morali upoštevati. Vsi delavci šole se bomo trudili, da bo to res tako.

Želim vam lep vikend!

Irena Kodele Krašna, ravnateljica

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)