V sklopu Tedna vseživljenjskega učenja Ljudske univerze Ajdovščina so učenci 4.b-razreda v nedeljo, 22. 5. 2016, sodelovali na kulturnem večeru v Centru tretjega življenjskega obdobja v Ajdovščini. Predstavili so se z dramsko igro Modri drvar pod mentorstvom članic DPS Zarja in pedagoginje Tine Brecelj. Dva meseca so se srečevali v skupini Modrost ljudskih zgodb, kjer so brali ljudske pravljice, se medgeneracijsko družili in se učili dramske igre.
Tina Marc
VTISI
»Med krožkom sem se počutil zelo lepo. Med predstavo nam je šlo zelo dobro.« (Žak Vrtovec, pripovedovalec)
»Medtem, ko smo igrali, sem bila vesela. Ko je bil nastop je bilo zelo razburljivo.« (Naja Vrčon, 2. sin)
»Meni je bilo zelo všeč vse. Veliko smo se naučili.« (Amina Dedić, strežnica)
»Bilo mi je zelo všeč.« (Jaka Slejko, kralj)
»Med predstavo sem se počutila zelo lepo, saj sem bila skoraj glavna oseba.« (Iris Leban, čarovnik)
»Med krožkom sem se počutila zbrano in ko je prišel čas predstave, me je pa na odru kmalu izdala trema.« (Nuša Ropič, pripovedovalka)
»Počutila sem se zelo veselo, zabavno in bilo je zelo poučno.« (Metka Obljubek, minister)
»Bilo mi je lepo in grdo hkrati.« (Bastian Vovk, 1. sin)
»Medtem, ko smo vadili sem bila vesela in zelo zanimivo mi je bilo.« (Lejla Džuzdanović, 3. sin)
»Bila sem živčna in sem se bala, da se bom zmotila. A na koncu je bilo zelo lepo in zelo lep gozd je bil in zelo dobro smo odigrali.« (Sara Alavač, 4. sin)
»Ko sem igrala, sem bila zelo, zelo živčna. A še vedno sem se zelo zabavala. Med vajami sem se imela zelo lepo, saj smo se zelo zabavali. Zelo sem vesela, da sem v tem krožku. Saj smo mali Hollywood!« (Elena Gaberšček, kraljica)
»Izkušnja, ki smo jo doživeli z druženjem z otroki je zelo prijetna. Otroci so zelo prijetna družba, polna presenečenj in mladostne energije.« (Nevenka Vidmar, drvar)
»Sodelovanje z učenci mi je dalo veliko pozitivne energije. Njihova prisrčnost, pripravljenost, angažiranost, odkritosrčnost nam starejšim vliva upanje v boljši jutri. Želimo si še veliko sodelovanja, ker to plemeniti naše obdobje tretjega življenjskega ciklusa.« (Milojka Dobovšek, režiser & Ana Žgavec, učitelj igre)
»Na učence sem zelo ponosna. Krožek je bil prvotno namenjen branju ljudskih zgodb, na pobudo učencev pa so kasneje zgodbo tudi zaigrali. To je bil njihov projekt, izpeljan na osnovi njihove motivacije. Težko odkloniš kakršnokoli pomoč, ko vidiš, kako so navdušeni nad svojo idejo. Le prisluhniti jim je treba.« (Tina Brecelj, pedagoginja)