Petošolci smo imeli v torek, 4. 10., naravoslovni dan o vremenu. Naredili smo več različnih poizkusov. Meritve in ugotovitve smo zapisovali na delovni list. Najprej smo s pomočjo tulca na belem listu ugotavljali, kako se vsako uro spreminja senca. Ugotovili smo, da se proti poldnevu senca vedno bolj krajša.
Z naslednjim poizkusom smo ugotavljali, na katerem krožniku voda hitreje izhlapi. Enega smo postavili na sonce in enega v senco. Voda je na soncu bolj izhlapela. Za naslednji poizkus smo na sonce postavili dve posodi. Ena je bila napolnjena z vodo, druga pa z zemljo. Ugotavljali smo, katera snov vpije več svetlobe. Več svetlobe vpije zemlja, ker je temnejša. Zemlja je imela 42°C, voda pa 32°C. V razredu smo si ogledali elektronsko predstavitev o vremenu.
Po malici smo začeli izdelovati zmaje. Za izdelavo zmaja smo potrebovali vrvico, nekaj žice, dve palici, eno daljšo in eno krajšo in plastično vrečko.
Najprej smo postavili krajšo palico pravokotno na daljšo in ju povezali z žico. Okrog vseh koncev palic smo napeli vrvico in čez vrvico napeli plastično vrečko. Nato smo zmaje še okrasili in nanje zavezali vrvico za spuščanje.
Učenci iz 5. a razreda so izdelali vetromer in vetrokaz. Vse nastale izdelke bomo preizkusili ob vetrovnem vremenu.
Žak Vrtovec, 5. b