Skoči na glavno vsebino
Select Page

V aprilu, ko praznujejo knjige, smo se knjižničarka, učiteljice slovenščine in razredničarke 6. razredov odločile za skupno bralno spodbujevalno akcijo.

Že nekaj let zapored opazujemo upad števila opravljenih bralnih značk med učenci predmetne stopnje, število izposojenih knjig se je v primerjavi z obdobjem pred in po koroni znižalo, čeprav učenci veliko časa med odmori in po pouku preživijo v čitalnici. Vse skupaj nas je spodbudilo k iskanju načina, kako z učenci preživeti čas ob knjigah in jih nagovarjati k branju.

Šestošolce je k skupnemu druženju povabil plakat v obliki rebusa, ki je visel v učilnicah slovenščine in geografije ter v šolski knjižnici.

Med razredno uro so obiskali šolsko knjižnico, kjer so prisluhnili letošnji poslanici ob 2. aprilu, mednarodnem dnevu knjig za otroke, ter si ogledali priročno zbirko Andersenovih pravljic. V učilnici slovenskega jezika so izdelovali knjižne kazalke, ki so jih obogatili z mislimi o branju, v geografski učilnici pa so spoznavali značilnosti Japonske, saj je letošnja poslanica prišla od tam. Po razredni uri so bili učenci ponovno vabljeni med knjižne police, branje pa so popestrili še z miselnimi ugankami na temo japonskih ljudskih pravljic.

Zapisala in fotografirala šolska knjižničarka Nataša Markič.

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost