Skoči na glavno vsebino
Select Page

Prvi dan je dan novih spoznanj

Učenci 3.b, 5.e in učenka 3.a smo danes prijetno preživeli prvi dan naše šole v naravi v CŠOD Burja v Seči.

Po mirni vožnji smo se razpakirali, spoznali vsa pravila naše nove učilnice ter nove prostore. Udobno smo se namestili in s sprehodom spoznali našo okolico. Do morja imamo čisto kratek sprehod in komaj čakamo, da se spet sprehodimo po njegovi obali. Po kosilu smo spoznavali vreme, opazovali oblake, merili temperaturo in se naučili različna imena vetrov. Sledilo pa je tisto kar smo vsi najbolj pričakovali: plavanje. Voda je topla in mi veselo plavamo. Po večerji smo našim sobam nadeli imena, rešili uganko dneva in podarili danes prislužene nagrade. Po pravljici smo se odpravili spat, da si naberemo novih moči za jutrišnje dogodivščine.

Tu smo skupaj s tretješolci iz Šmarjeških toplic, s katerimi smo se že spoznali in počasi tkemo nove vezi. Naučili smo jih že, kaj je konatjera 🙂 Le kaj se bomo mi od njih naučili?

Mahamo vsem staršem in drugim, ki jih imamo radi in sporočamo, da nam je lepo, čeprav jim malo pogrešamo.

Se beremo spet jutri

Obvestilo o poteku NPZja za učence 6. in 9. razredov

Datumi NPZ

  • v torek 7. maja 2024, SLOVENŠČINA,
  • v četrtek, 9. maja 2024, MATEMATIKA,
  • v ponedeljek, 13. maja 2024, FIZIKA (9. razred) in ANGLEŠČINA (6. razred)

Potek preverjanja

  1. Preverjanje se začne vsak dan ob 8.30 in traja 60 minut, do 9.30.
  2. Učenci vozači pridete v šolo kot običajno z avtobusom, učenci, doma iz Ajdovščine, bodite v šoli najkasneje ob 8.15.
  3. Eno uro pred pričetkom preverjanja bodo na oglasni deski v pritličju viseli seznami učencev po skupinah v učilnicah.
  4. Ob 8.15 se zberete pred učilnico, kjer bo potekalo preverjanje.
  5. Po končanem preverjanju imate redni pouk po urniku.

Dovoljeni pripomočki pri NPZ

SLOVENŠČINA
Modro/črno nalivno pero ali moder/črn kemični svinčnik.

MATEMATIKA
Modro/črno nalivno pero ali moder/črn kemični svinčnik, svinčnik, radirka, šilček, ravnilo, geotrikotnik in šestilo. Raba žepnega računala NI dovoljena.

FIZIKA
Modro/črno nalivno pero ali moder/črn kemični svinčnik, svinčnik HB ali B, geotrikotnik, šestilo, radirka, šilček in žepno računalo. Fizikalne konstante in obrazci so sestavni del preizkusa znanja.

ANGLEŠČINA
Modro/črno nalivno pero ali moder/črn kemični svinčnik.

 Pisala piši/briši niso dovoljena!

Obvestilo

3. razredi in 5. razred OPP-NIS sporočajo, da so varno prispeli v Sečo (šola v naravi).

Pobeg v zgodovino: Turški vpadi

V petek, 26. 4. 2024, smo 8.e razred imeli tehniški dan. Spoznavali smo turške vpade na slovenskem ozemlju.

Najprej smo se z učiteljico pogovarjali in spoznavali zgodovinsko ozadje turških vpadov in življenja ljudi v 15. in 16. stoletju. Nato pa smo se odločili, da se bomo poskusili vživeti v življenje ljudi tistega časa in tako bolje razumeti zgodovino turških vpadov na slovenskem ozemlju.

Izdelali smo rekvizite in odigrali boj med slovenskimi kmeti in Turki.

»Odvijala se je bitka na slovenskem ozemlju med kmeti in Turki. V opazovalnici sta dva kmeta opazila, da se jim bližajo Turki. Hitro sta prižgala kres in tako opozorila ostale dežele pred napadom.

Pred obzidjem se odvije bitka. Turki so v prednosti, saj imajo konje, handžare in puške, kmetje pa le motike, vile in sekire. Nekateri se uspejo zateči za obzidje, drugi nimajo te sreče. Borijo se po svojih najboljših močeh, vendar so na koncu poraženi. Dekleta in dečke ujamejo, jih vklenejo v verige in jih vzamejo s sabo v Osmansko cesarstvo. Fante bodo izurili za janičarje, dekleta pa bodo odpeljali v harem.«

8. razred OPP NIS

Druženje s petošolci

V mesecu aprilu so se učenci 1. c srečali s svojimi šolskimi prijatelji, učenci 5. c. Petošolci so prvošolcem pomagali pri izdelovanju plakatov na temo zavržene hrane. Ko so z delom končali, so se družili še ob igranju didaktičnih iger ter se razgibali na igralih. Prvošolci so nato petošolcem podarili sadike sončnic, ki so jih sami vzgojili. Naj čudovito rastejo!

3. razred – šola v naravi 4. dan – četrtek, 25. 4. 2024

Prebudil nas je nekoliko toplejši dan. Slišali smo, da je v Ajdovščini zelo mrzlo, tu pa vetra in dežja prav nič ne pogrešamo. Izkoristili smo dan in se odpravili na pohod do morja. Raziskovali smo živa bitja ob morju in v njem. Še posebej nas je zanimal megalodon – morski pes, ki je izumrl. O njem nam je gospa Lili veliko povedala. Ob obali smo pomagali morski kumari, ki jo je naplavila plima, in jo vrnili v njeno naravno življenjsko okolje. V bazenu smo danes izvedli vajo plavanja z majicami v primeru nesreče v vodi. Pred in po plavanju smo sončno popoldne namenili gibanju v naravi. Igrali smo se športne igre in se gibali v bližnjem parku. Večer je prinesel razglasitev zmagovalk, članic sobe Maestral, ki so pravilno rešile še zadnjo miselno uganko in prejele prikupno nagrado. Za zabavo so poskrbeli talenti, ki so program obarvali s plesnimi, glasbenimi, čarodejnimi in dramskimi točkami.

Nestrpno že pričakujemo jutrišnje zaključno testiranje v plavanju, odhod domov in objeme naših bližnjih.

DAN ZEMLJE, 22. APRIL

Učenci 4. in 5. razredov podaljšanega bivanja smo se ta teden še dodatno posvetili našemu planetu Zemlja. 22. april je njen dan in zato smo zavihali rokave ter se poprijeli dela. Naše igrišče smo očistili, v učilnici v naravi smo posadili šparglje, buče in bučke ter se seznanili, kako lahko našemu planetu  pomagamo. Pogovarjali smo se o varstvu okolja, ukrepih za zaščito okolja, recikliranju, varčevanju z energijo. Svoja razmišljanja  smo predstavili na šolskem panoju  ter na isto temo ustvarili poučne stripe.

3. razred – šola v naravi 3. dan – sreda, 24. 4. 2024

Smo že na polovici našega bivanja v Seči. Tudi danes nam ni bilo dolgčas. Urili smo se v ročnih spretnostih in na delavnici z naslovom Dišavnice zašili vsak svojo vrečko, ki smo jo napolnili s soljo in sivko ali žajblom. Z učiteljicami in učitelji plavanja smo se urili v športnih aktivnostih v vodi, z učiteljicama na kopnem pa se družili, se igrali družabne igre, naučili nov ples in vadili točke za jutrišnji večer talentov. Danes je miselni oreh pravilno strla soba Košava in prejela Fructalove nagrade. Po večerji smo s pliškoti vstopili v kino dvorano in si ogledali risani film poln glasbe in smeha.

3. razred – šola v naravi 2. dan – torek, 23. 4. 2024

Prebudili smo se v deževno jutro, a nič za to. Vznemirjenost in pričakovanje, kaj bo prinesel torkov dan, sta nas prebudila že pred 7. uro zjutraj. Toplo smo se oblekli in pogumno zakorakali v nov dan. Po okusnem zajtrku smo se družili ob miselnih ugankah, reševanju križank in družabnih igrah. Obiskali smo trgovino CŠOD Burja, kupili spominke in napisali razglednice za naše bližnje. Z gospo Lili smo izvedli delavnico o solinah, pozabili pa nismo na plavanje in igre v vodi. Večerjo smo zmazali kot za stavo. Tik pred spanjem smo podelili nagrado sobi Burja za prvi pravilno strti miselni oreh. Ob zaključku večera smo prisluhnili mlademu literarnemu ustvarjalcu Jašu. Ta nam je predstavil svojo poučno zgodbico, ki jo je danes po navdihu napisal v svojem prostem času.

Vsi že nestrpno pričakujemo, kaj nam bo prinesel jutrišnji dan. Izvedeli smo, da bomo šivali manjše vrečke za dišavnice. Veselimo se kino večera, na katerega so vabljeni tudi naši pliškoti.

3. razred – šola v naravi 1. dan – ponedeljek, 22. 4. 2024

Po prihodu v CŠOD Burja smo se razporedili v sobe, si postlali postelje in na svežem zraku pojedli malico z razgledom na soline. Po prosti igri je sledilo kosilo, zatem pa popoldanske dejavnosti. Učili smo se o vremenu, izvajali naravoslovne poskuse in se preizkusili v plavanju v bazenu. Po večerji smo prisluhnili večerni pravljici o pozabljivi stonogi in se utrujeni od ponedeljkovih dogodivščin odpravili spat.

Dostopnost